luni, 31 august 2009

Alt post aiurea!

Am ceasul dat inainte? Cum 31? Ploua afara si e fain? Cum august! Vreau sa fie 1 septembrie! Of... lasa ca e maine!
Ok. In afara faptului ca ceasul meu e ca deobicei cu ceva minute inaite azi o sa ma grabesc un pic si o sa fiu cu un anotimp inainte.
Asadar azi e toamna! Ce frumos :)! Cand eram copil invatatoarea ne spunea ca toamna e anotimpul rodniciei, se coc merele, gutuile, se strang recoltele, se umplu hambarele. A.. si via! Se culege via. Se face mustul! Ceva mai tarziu am aflat si ca fermentarea mustului conduce la rezultate miraculoase. Vinul! Pasul urmator... prunele! Un fruct nesemnificativ atunci cand este consumat proaspat si dataror de aripi, pentru unii, atunci cand din ele este obtinut prea cunoscutul distilat (sau bidistilat). Scoala tehnologica ulteriaora mi-a imbogatit cunostintele cu faptul ca ne putem bucura si de culesul porumbului. Si nu, nu pentru malai, ci tot in scopul de aplicatie a distilarii.
Prea mult alcool!
Am citit zilele trecute ca in noiembrie avem alegeri! De presedinte! Alta campanie, alti bani aruncati, alte emisiuni stupide si interminabile, alte minciuni! Oricum nu cred ca ma voi duce la vot. Nu cred ca ma voi duce pentru ca am impresia ca ai nostri politicieni sunt fara speranta. Nu vor, nu stiu si nu actioneaza. Sa facem insa o asociere... alegeri in noiembrie. Vin brumariu la birtul din sat. Vin nou! Ieftin si numai bun de cumparat pentru sefii locali de partid. Duminica sateanul roman e la birt! Asadar il imbatam si voteaza cu ai nostri... Oricum... abia si-a luat banii pe porumb si pe grau... abia a facut tuica... deci inca e vesel. De buget au tinut cei de sus... sa nu se vada prabusirea. Boc... asa mic cum e el a facut minuni in politica. Omul simplu vede ca vine pensia, si ca inca mai lucreaza vreo doi blegi in primarie (blegi... fara referire la PSD). Deci e bine. "Daca marinalrul mai da si un vin rubiniu si un pahar de tuica... pe el in votez. Doar traiesc bine"... pe moment! "Si pe cine as vota...?" Avem din cate stiu eu, un marinar, un bleg, un tigan, un nebun, un infumurat, un netot si un tampit! Cam astea sunt optiunile. (Cu un pic de realism, la ultimul titlu pot aspira, de fapt, cam toti candidatii.) Cum in afara povestilor cu Pacala si Nastratin Hogea, neamul romanesc nu apreciaza personajele caricaturale, ne ramane sa votam cu Popey si sa o lasam in continuare la carma voiajului romanesc pe Olive! Si ca in orice desen animat, orice traznaie de a lui Olive, fie ca e vorba de scapatul pianului pe scari, fie ca e se baga in gura leului, fi a orbanului, va fi repede corectata de bravul marinar.
Am ajuns sa fac politica! Ce urat!
E o toamna frumoasa si imbelsugata. Belsug la politia romana, care mi-a ras doua amenzi de circulatie in 7 zile... si belsug si la mine, care, se pare, ca daca mai am un pic de noroc voi celebra ziua si pomana. Deci in septembrie... adio munca.. ma fac pomanagiu. Pomanagiu ca intreaga societate in care traiesc. Ce? Sa spun ce gandesc despre societate? O societate a non valorilor, a hotilor, a lenesilor si pomanagiilor. O societate a looserilor infumurati, a mincinosilor, o societate a profitorilor si caricaturilor umane. O societate a nesmtirii si a necunoasterii poleita cu materie maro, urat mirositoare! Asta asa.. pe scurt!
Bunul simt, autoevaluarea, prietenia, adevarul si omenia sunt termeni de mult uitati, si care capata in limbajul unora sensuri apropiate de a notiunii de fraier.
Nu ne vom schimba. Sunt constient ca as duce o lupta cu morile de vant. Nu merita cei pentru care as lupta sa imi irosesc timpul si nervii. Am putini prieteni. Cel mai bun prieten e Toto, pisica alor mei! Nu comenteaza si stie ce (si unde!) are voie sa faca si ce nu. Restul prietenilor. Prefer sa nu comentez, pentru ca si cei buni si cei rai s-ar recunoaste mult prea direct in acest post.
Astept sa trec peste tot.
Toate trec.
Am o noua zi... o noua luna, un nou anotimp!
Anotimp al rodniciei. Totul se va naste, va trai si va muri. Totul s-a nascut, a trait si a murit! Totul se naste, traieste si moare!
Indecizie, consrangeri? Un sut in fund, un pas inainte! Merg mai departe! Ma cunosc, ma recunosc! Sunt eu! NU ma schimb, doar evoluez. NU ma inchid in mine, doar cunosc lumea!
Aiurea post? Nu!
Bafta maxima! Celor care vreau eu!

P.S. Astept comentarii! Sunt utile si constructive chiar si cele negative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu