joi, 27 august 2009

Concertul Madonna - O diva care a tezit mortii dar nu si publicul din Romania

Noh... am fost la concertul mult asteptat de multi... acum ma intreb, probabil retoric, de ce si cine mai exact a asteptat acest concert. Ce, cum, in ce fel si mai ales pe cine a fascinat acest concert? De ce il asteptau... nu stiu... am rams cu un gust amar.
Sa incep, in mod ilogic, cu concluziile:
1. Nu mai calc la niciun concert al niciunei formatii care se va desfasura pe plaiurile mioritice!
2. La adunari si manifestari de o asemenea amploare ma voi duce cu foarfeca de tuns oile.
3. In discordanta cu unul dintre primele mele posturi pe acest blog: ROMANIA STINKS!
Dar sa detaliem.. de ce am ajuns la acest concluzii:
Ajuns la "locul faptei" in jurul orei 18 mi-am reamintit brusc pe ce lume sunt: o grmada, mai mult sau mai putin organizata de oameni, mai mult sau mai putin spalati, se ingramadeau sa intre neaparat sa prinda cele mai bune locuri. Pana aici nimic extrem de deosebit. Era ca la portocale prin anii '90, cand masa de romani au reusit sa identifice, intr-un final, cateva dintre citrice.
Pe la 18.20 s-a dat drumul oilor in tarc. Te verificau oarecum, te scanau pe bilet, iti rupeu un coltisor de la bilet si .. noh.. poftiti la iarba grasa!
Pe "gazon" (a se citi colb, praf, mizerie, kk de caine si poate si de om) incep sa se adune fanii. O simpla privire imi indica un numar sporit de domane si domnisore. De ambele sexe. Trecem peste. Madonna ne-a spus sa nu discriminam. Se umple un pic tarcul. Cu alte oi... mai laie, mai balaie... mai mult laie. Dar iar sa nu discriminam. La intrare se vindeu seminte. Hrana preferata a oilor tip "laie". Laiele formeaza o claie. Se inghesuie... incep sa se agite. Be he he!
Pe un coleg il taie deja nevoile fiziologice. Iese din claie(turma, cireada, gramada neorganizata, satra). Se duce dupa toalete. Ii explic pe unde am vazut pe schema ca ar fi... si e plecat. Revine peste o ora. Injurand. Nimeni nu te lasa sa intri sau sa iesi. Devin stresat... imi cam vine... nu-i nimik. Pastrez paharele de bere.
Trec aproape 3 ore. Intra DJ-ul. Lumea se strange, se inghesuie... Of iar e Radetul in revizie si magazinele Duglas au promotii. Bleah! Ma apropii de gard! Prea mult. Am o baliza in fata.. ori trec ori pastrez distanta. Cred ca si pe domnisora respectiva o podidisera nevoile biologice. Dar ale dansei fusesera mai insistente in a iesi afara si pe loc. Pastrez distanta... ma opintesc si fac un pas in spate.
Dupa 50 de minute de DJ, a. k. a. KICI FM, se termina calvarul. E asteptata Madonna. Toata lumea presupune... ce face... sport, sex, relaxare, baie... Eu presupun ca sta jos. Eu stau in picioare. Deci dezavantaj eu.
Da... hai pe scurt ca nu mai am chef de reportaj si povestire:
Daca in deschidere era Adrian copilu' minune, se mai anima multimea. Nu ca am ceva cu manele dar asta e nivelul. Iar ma chinui sa nu discriminez.
Publicul roman nu stie ce e ala concert. Personal, sunt impotriva apucaturilor isterice si prietenii... stiu de ce. Insa se poate aplauda, nu huidui. Putem chema un artist la scena, nu astepta in fata scenei ca porcinele la intrarea abatorului.
As vrea sa mentionez ceva... e adevarat ca am platit bilete, dar totusi Madonna nu era curva noastra platita. Sa vina, sa presteze si sa plece. Trebuia totusi o oarecare comunicare intre public si artist. Ca la teatru.
Am un mare punct pentru baitul de pe lateral stanga, ce avea o revista Maxim, pe care a deschis-o la pagina cu nuduri. Poate asa se misca si labagii din public sa fluiere sau sa aplaude. Bravo, baiatu'!!!
La un moment dat, o domnisoara, curva de dorobanti, m-a ochit. In timpul concertului vine in fata mea si se aseza, inceput sa isi frece posteriorul de mine. Si aveam un telefon in buzunar. A parut foarte incantata de fermitatea obiectului. La un moment dat ii vad fata. Avea ceva pe obraz. Cred ca un gainatz. Caut o batista de hartie din buzunar sa fiu politicos. Ma uit iar, mai bine... facea parte din machiaj. Las batista la locul ei... daca il sterge cine stie ce abisuri am putea descoperi. Era ceva... o piatra lipita.. nu stiu... Sau cosmeticianul a fost un papagal. Oricum... domnisora nespalata... parul imbacsit si figuri de ... Dorobanti. Din pacate locul de provenienta era.. Avicola Dorobanti. Stunk included.
... Romanii nu se misca, nu danseza, nu stiu versuri. Prezenta fitelor genereza disparitia bunului simt.
Madonna a foscut un show de nota 10. L-a sculat si pe Michael din mormant. Romanii au ramas nepasatori. Deh.. conditia geniului nenteles, a nebunuli sau... a prostului.
Bravo, Madonna! Rusine publicului.
Cine a fost.. stie ce zic. Mizerie... morala si fizica. La sfarsitul concertului o domnisoara entuziasta ii soptea prietenei mandra de ea "Tu!, cred ca m-am cacat pe mine de emotie!" ... Aha.. asta mirosea....
I rest my case!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu