miercuri, 12 august 2009

Prima casa... sa fiu oare primul client nemultumit?

Sunt dupa cum se vede se poate banui, un client al creditului Prima Casa. Sunt... sau imi dorec sa fiu. Sau mai bine zis incerc.
Ca orice roman, hotarat sa atenteze la veniturile lui pe urmatorii 30 de ani, si sa isi riste ceva "agoniseli", am deci ca.. acum e momentul. Tentative de cumparare a unei casa.. au mai fost. Ori nu mi-a placut, ori nu am am avut destui bani, ori am fost prea lenes sa fac pasul asta. Acum sunt decis. Ma mult.
Fara prea multe surle si trambite am cautat cuminte ofertele. Am gasit ceva interesant in asa numitul "Militari Residence". Constructia pare a fi buna, solida, si destul de ieftina pentru preturile actuale.
Mi-am cautat credit. Am apelat in paralel la 2 solutii (se pare, una mai nefericita decat alta). Un credit ipotecar la BCR (ales prin intermediul unei agentii de consultanta credite) si un credit Prima Casa la BRD (ales prin intermediul unui prieten care lucreza in banca si care m-a asigurat de toata bunavointa aceste banci)
Ce se cere... se cunoaste... am carat dosre cu acte pentru BCR si dosarele pentru BRD.
Locuinta e gata... nu are intrerupatoare si plinta.. dar asta nu prea se pune. Oricum spagile care au trebuit date nu vreu sa le descriu, deoarece, darea ca si luarea de mita este inca un delic in Romania, si cum nu am bani sa ung in continuare in baza acestei marturisiri as putea fi usor interogat. Oricum.. pregatiti bani daca va apucati de asa ceva... parerea mea e ca ar trebui cam 3000 de euro.
Acum am ajuns la capitolul cel mai interesant: creditul. Am facut evaluarea si am iesit ok. Am facut si dosarul financiar si iarasi sunt ok. Acum.... BRD ma pune in standby. Dureaza pana la 2 luni... ma informeaza domniile lor.
Intrebarea: Ce dureza 2 luni? Dosarul meu e clar si limpede. Si un copil de scoala primara isi poate da acordul pe el. Nu sunt probleme, nu exista ipoteci pe imobil sau teren, e imobil nou. Totul e perfect. Eu sunt curat ca lacrima. Am scapat de toate obligatiile fata de banci... chiar si de overdraft. Totul este aproape perfect. Mai putin colaborarea mea cu BRD.
Ieri la telefon consiliera de credit (de altfel foarte binevoitoare si cel putin aparent profesionista) imi spunea ca dureaza 2 luni din cauza Fondului de Garantare... Asta scria ieri si in Gandul. Aseara la Antena 3, un nene .. de la respectivul fond, povestea ca la ei sta dosarul 2 sau 3 zile.
CINE MINTE SI DE CE? Ce interesa au bancile sa nu dea acest credit si ce interes are nenea de la Fond sa minta cu nerusinare?
Imi reiau afirmatiile despre politica din Romania: e de ciocolata! Neprofesionistii se duc spre politica pentru ca nu pot face nimic in planul carierei personale. Nu toti, dar exceptiile nu fac decat sa confirme regula!
De acum.. cu capul inainte... sa vedem ce se intampla.. oricum va voi tine la curent cu toate pataniile creditarii fara pile mari in Romania. Si sper ca ultimul blog pe aceasta tema sa il scriu din noua casa.
Pana una alta.. stati departe de Prima Casa. Mai ales la BRD! Daca ma insel.. sunt dispus sa imi cer scuze in mod public. Dar daca nu ma insel, as avea toate sansele sa pierd niste banuti de avans.... ceea ce... cred ca ma va duce in instanta... si asta cu BRD-ul. Stie cineva un avocat bun.. sa le luam si pielea daca e cazul ?
Sa ne fie creditarea usoara si economia dezmortita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu