luni, 2 noiembrie 2009

Science Di(n)rect

Pentru cine nu ma cunoaste inca, am pretentia (absurda, uneori, chiar si din punctul meu de vedere) de a ma considera un om de stiinta. Sau o parte dintr-un viitor om de stiinta. Cu s-ar spune... partea tanara si increzatoare, partea care inca face cercetare din dorinta de a descoperi, nu din dorinta de a face bani. Stiu.. e o mare prostie si o mare absurditatea pentru majoritatea.
Sa revenim... dorinta mea pot spune ca este extrem de bine concretizata. Muncesc, lucrez, trebaluiesc, pun osu'... sau cum vreti sa mai spuneti... la cercetarea de dragul descioperirii. Bani? Ce imi trebuie. Eu traiesc cu aer si cu idei...
Munca innobileaza pe om. Prefer insa sa fiu nobil prin sangele albastru mostenit, decat prin innobilarea dobandita.
Am vorbit mult in blogurile trecute, stiu. Nici reclama la "mine" nu vreau sa fac aici. Urasc politica.. insa transmit un strigat in spatiu (nu transmit in eter sau in vazduh pentru ca eterul inhalat face rau, si vazduhul pare un cuvand dac... si dupa cum stim.. dacii si-au cam luat-o). Atentie prezidetiabililor si politicienilor de doua parale... fara stiinta, cercetare si invatamant o sa fie si generatiile urmatoare tot cam ca voi... vanitosi si inculti.
Nu-i asa, Florine? Astept comentariu tau... poate scrii ceva mai ok... eu nu vreau sa ma mai pronunt !
Drum bun catre nicaieri, domnilor politiceni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu