luni, 2 noiembrie 2009

Premiile "Blog de oro"

Desi cu ceva intarziere public si eu la randul meu acest "joculet" pe care l-am primit de la Irina (sau Mirela?) (http://irinamirela.blogspot.com/), o tipa al carei blog l-am "rasfoit" cu placere.
Nu am facut inca o lista a core 10 bloguri pe care le voi linkui. Voi reciti zilele acestea blogurile catorva prieteni si voi face trimiterile aici. Cu o oarecare parere de rau pot spune ca majoritatea prietenilor suntem "realisti" multi evitand exprimarea in scris, unii dintre ei chiar necunoscand scrisul de mana cu alte litere decat cele utilizate in ecuatiile matematice si formulele contabile.
Am oricum ceva bloguri in minte.. le voi reciti si alinia.. sau pune la zid aici.
Multumesc Mirela (sau Irina?)!

Cum e cu acest joculet? Exista niste reguli, la care, pretentios fiind, va rog sa va "aliniati". iata care sunt acestea:
1. Să-l afişezi pe pagina ta
2. Să afişezi link-ul celui ce te-a premiat
3. Să dai premiul mai departe la 10 persoane
4. Să anunţi premianţii, printr-un comentariu! (Vor observa aici, cu siguranţă)
5. Să te bucuri de el!
De mentionat ca tipa nu m-a anuntat printr-un comentariu, deci nu a respectat regulile jocului. Apropos.. va place spam-ul ?
P.S. De Paste sarbatorim cu un miel! Scuze, Irina!

Un comentariu:

  1. Am incercat sa mai postez o data comentariul, dar se pare ca nu a mers. Sper sa te bucuri de premiul pe care ti l-a acordat IRINA:P (e Mirela nu Mihaela) si imi cer scuze ca am omis comentariul.

    RăspundețiȘtergere